maanantai 29. lokakuuta 2012

Let's do this!


  Heippa vaan! Olen lukioikäinen tyttönen täältä "etelästä", ja nyt pitkän pohdinnan jälkeen päätin aloittaa blogin, johon kirjoittelen ajatuksiani ja kaikennäköisiä asioita, mitä mieleen putkahtaa. :) Voin luvata, että musiikki aiheisia postauksia on tulossa ja paljon!

  Ajattelin aloittaa ensimmäisen postauksen raottamalla teille ovea elämääni. Eli siis hieman siitä, että millainen ihminen täällä on ruudun toisella puolella vastassa... :)

  Elämäni suurin rakkaus on tanssi, jota olen harrastanut jo lähemmäs 10 vuotta. Sitä ennen olen  harrastanut noin sitsemän vuotta voimistelua. Nyt kuitenkin, kun "ahkera" lukiolainen olen, on tanssi hieman jäänyt vähemmälle, mutta en kuitenkaan tosiaankaan ole sitä lopettanut kokonaan! Se olisikin näky.

  Toinen rakkaus elämässäni on musiikki ja kirjojen lukeminen. Molemmissa asioissa on makuni todella vaihteleva, olen lähes kaikkiruokainen. Kuitenkin musiikissa pidän hieman "ei-niin-main-stream"-musiikista. Rakastan yli kaiken Mumford and the Sonsia, Joshua Radinia, John Mayeria... ja lista sen kuin jatkuu vain. :)

  Kirjoista voin mainita sen, että olen melkoinen lukutoukka! Kaikki mitä vastaan tulee, niin kyllä luen. En tiedä mitään yhtä ihanaa tunnetta, kuin käpertyä lukemaan kirjaa talvella viltin alle takan ääreen hyvän kirjan parissa ja kahvi kuppi kädessä. Täydellistä! <3 Minkä sille luonnolleen mitään mahtaa... :D

  Olen hieman hajamielinen, mutta maalaisjärkeä löytyy onneksi edes hitunen! Kirjojen lukemisen takia, osaan koulussa onnekseni lukea kokeisiin, joten koulussa pärjään melkolailla hyvin. Joten mikäs siinä, en valita! Olen erittäin tyttömäinen tyttö, joten yllättäen minusta on ihana lakkailla kynsiä, shoppailla, ja kaikkea siltä väliltä. Toivottavasti tykkäätte ja alatte seurailemaan näitä minun melko hullunkurisia aatteita ja tapahtumia.

kuva:flickr.com

// So hi yall! Today I finally started this blogg of mine, which has been on my to do list for a long time now. So here's a little bit of who I am: I love love love to dance! I've been dancin for over 10 years now. And due to my busy school, I had to cut down for a little bit, but by no means did I quit dancing altogether! That will never hapen. :D I'm such a bookworm; everything that comes my way, I read it. And I think nothing beats the feeling you get when you're snuggled up under a blanket and reading a great book in front of the fireplace and having a hot cup of coffee or hot chocolate... Aaah. Perfection! I also listen to lots and lots of music and I'm basically an omnivore :D So I'll promise you lots and lots of posts about music. :) And that's who I am! (in a nutshell) So stay tuned!

xoxo
Riina

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti