tiistai 13. marraskuuta 2012

My favourite TV shows...

 

  Heipsan! Ajattelin tehdä tällaisen postauksen mun ehdottomasti lempi TV-ohjelmista! :) Ja nyt sitten siihen listaan:

No. 1.  Frendit!
 Miten kukaan ei voi olla tykkäämättä tästä ehkä parhaasta kuuden henkilön kaveriporukasta?! Itse olen katsonut ohjelmaa niin pitkään kuin vain muistan. Olen todellakin addiktoitunut katsoja ja omistan itse suurimman osan kyseisitä kausista... Juup. I love them!


suggested by http://society-killsme.tumblr.com/

No. 2.  The Big Bang Theory
  Voi apua! Nämä nörtit on vain yksinkertaisesti sulattaneet tiensä mun sydämeen... <3 Sheldon... Kuinka tälläisiä ihmisiä voi oikein löytää?? :DD Aivan ihana ohjelma, hieman sarjakuviin hurahtaneista fyysikoista, joita ei voi muuta kuin rakastaa.

Suggested by starrynightsparks
 
 
No.3. Supernatural

  Mitä muuta voisin sanoa näistä pojista kuin että täydellisyys! Siis komeita miehiä, mystisiä olentoja ja muutenkin sopivasti toimintaa ja veljesten välinen rakkaus. Mitä muuta voikaan toivoa?! Tätä ihanampaa kaksikkoa ei voi löytyä...
 
 
 
No. 4. How I met Your Mother
 Noh. Taas tällainen hieman hömppäsarja, mutta jotenkin mä vaan olen sellainen himo "friends forever" ohjelmien katsoja... Kuitenkin, New Yorkin maisemat, ihanat ihmiset hyvällä huumorintajulla. Jes!
 
               Suggested by alwaystryingtotry
 
No. 5. Criminal Minds
Mä RA-KAS-TAN yli kaiken tällaisia "kriminaali" ohjelmia. (esim. Mentalist) Mutta Criminal Mindsissa on sitä jotain... On se tietty tärkeä aspekti profiloinnin puolesta, eli psykologian hyötykäyttö, viisaat, terävät mielet ratkaisemassa todella kinkkisiä ja kamalia rikoksia. Voih! <3
 
              
 
  Tässä vain muutamia mainitakseni, sillä eihän kaikkia kortteja koskaan pidä paljastaa kerralla! ;) Mutta tässä vain muutamia ohjelmia, jotka ovat yksinkertaisesti parhaita! Mistäs ohjelmista te tykkäätte? :)
 
// Hi yall! So today I wanted to tell you guys what are my top 5 favourite TV shows! And I just love love love these shows! When ever they air I promise you I wont miss it (in  some cases theu are the reruns, but who cares!). What are your favourite shows?
 
xoxo,
Riina
 
p.s. pics are again all from: http://andthatswhoiam.tumblr.com/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti